MINE E-POODI !
Pealeht » CAYRO KOGUPERE LAUA MÄNGU  » 1650 Bugsy

1650 Bugsy

  • - Laos : 1 tk.
  • - Koduleht:
  • - Vanus: 4 +
  • - Mänguasja mõõdud: 28x19x3,5
  • Hind: 17.50 €

Bugsy
Bugsy on lustakas mäng, mis õpetab lapsele liitmist ja lahutamist, ilma et laps seda ise tähelegi paneks. Mäng parandab käte ja silmade koordinatsiooni, arendab ruumilist kujutlusvõimet.
Mängu eesmärk on lükkida ussile erivärvilisi rõngakesi, järgides täringutel olevaid juhiseid. Mõnikord tuleb rõngakesi juurde panna, mõnikord aga ära võtta.
Mängimiseks on kolm erinevat võimalust, olenevalt laste vanusest. Noorematele pakub mängimine lõbu, nad õpivad tundma värve, parendavad psühhomotoorset aktiivsust ja nägemistaju.
Mängu komplekt: 4 nööridega ussi, 16 punast rõngast, 16 sinist rõngast, 16 rohelist rõngast, 16 oranži rõngast, erivärviliste tahkude ja õitega täring ning kurbade ja rõõmsate emotikonidega täring. Iga emotikoni juures on teatud kindel arv täppe. Mängu kõik osad, peale nööride, on valmistatud puidust.
Mäng on soovitatav 2-4 mängijale vanuses 4 kuni 6 aastat.
Mänguks ettevalmistus: mängijad valivad välja endale meeldiva ussi ja 4 rõngast igast värvist.
Mängu käik: mängijad viskavad emotikonidega täringut mis tahes järjekorras. Mängu alustab see, kelle visatud täringul on emotikonide juures suurim arv täppe. Mäng jätkub kellaosuti liikumisele vastupidises suunas, vastupäeva.
Iga mängija viskab käigul olles emotikonidega täringut. Kui täringul tuleb välja naeratav emotikon roheliste täppidega, siis võib mängija teha viske teise, värvilise täringuga. Täringu tahu värv näitab rõngaste värvi, mis mängijal tuleb ussi nöörile lükkida. Teise täringu emotikoni juures olev täppide arv näitab, mitu rõngast tuleb ussi nööri peale lükkida.
• Kui vajalikku värvi rõngaid ei ole, läheb käigujärjekord üle järgmisele mängijale. Kui alles on jäänud ainult 1 või 2 rõngast, mängijal vajab aga 3 rõngast, võib mängija võtta nii mitu rõngast, kui neid alles on jäänud.
• Kui täringu viskamisel tulevad välja punased täpid koos kurva näoga, siis ei saa mängija värvilist täringut visata ja peab võtma ussi nöörilt maha nii mitu rõngast, kui mitu täppi täringul välja tuli, olenemata täppide värvist.
• Kui selline asi juhtub täringu esimesel viskamisel, ei saa mängija rõngaid eemaldada ja käigujärjekord läheb üle järgmisele mängijale.
• Kui täringu viskamisel tuleb välja õis, siis on tegemist jokkeriga ja mängija tohib lükkida oma ussi nöörile oma soovi järgi mis tahes värvi rõngaid, nii mitu rõngast, kui mitu täppi teisel täringul välja tuleb.
Mängimiseks on erinevaid võimalusi:
1) Kõige pisematele mõeldud väga lihtne variant - kasutage ainult värvilist täringut ja lisage iga kord ainult üks rõngas, või siis mis tahes värvi rõngas, kui viskate täringuga välja õie kujutisega jokkeri.
Täiskasvanute osa seisneb lastele mängimise käigu ja mängu reeglitest kinnipidamise õpetamises.
2) Ainult värvid!
Iga mängija saab ühe ussi ja 16 ussi peaga sama värvi rõngast.
Mängijad viskavad emotikoniga täringut mis tahes järjekorras. Mängu alustab see, kes viskab välja suurima arvu täppe (maksimaalselt 4). Mängijad teevad käike kellaosuti liikumise suunas, päripäeva.
Mängu käik: Iga mängija viskab käigul olles täringut. Välja tulnud täppide arv näitab, mitu rõngast mängija oma ussi nööri otsa ajab. Kui mängija viskab lõpus täringuga välja 3 täppi, talle on aga jäänud ainult 2 rõngast, läheb käigujärjekord üle järgmisele mängijale ja nii edasi, kuni mängija viskab välja täpse arvu talle vajaminevaid täppe.
Mängu selles variandis lähevad ussile rõngaste lisamiseks arvesse nii täringu tahul olevad punased kui rohelised täpid.
3) Vastupidine Bugsy!
Mängu selles variandis lähevad on mängijate eesmärk võtta ussilt esimesena maha kõik 16 rõngast.
Mänguks ettevalmistus: iga mängija lükib ussi nöörile kõik 16 rõngast, iga rõngast 4 värvi. Värvide järjestus ei ole oluline.
Mängu käik: esimese käigu tegemise õiguse üle otsustamiseks viskab iga mängija täringut. Mängu alustab mängija, kes viskab välja rohelise emotikoni 4 täpiga. Selles mängus tehakse käike paremalt vasakule, vastupäeva.
Iga mängija valib välja ussi ja paneb selle enda ette. Täringut viskab esimene mängija. Kui välja tuleb kurb emotikon, peab ta võtma ussi nöörilt maha nii mitu rõngast kui mitu täppi täringul on. Kui välja tuleb rõõmsailmeline emotikon, peab mängija lükkima ussi nöörile nii mitu rõngast kui mitu täppi täringul on.
Kui esimesel käigul visatakse täringul välja roheline emotikon, ussi nööril pole aga mingeid rõngaid, läheb käigujärjekord üle järgmisele mängijale.
Kui täringuga tuleb välja roheline emotikon ja ussi nöörile tagasi panemist vajavate rõngaste arv on suurem kui rõngaste arv laual, siis tuleb kasutada ära kõik saadavalolevad rõngad ja seejärel läheb käigujärjekord üle järgmisele mängijale.

Tee päring toodele