IQ kids - ARENDAVAT LAUAMÄNG
Pealeht » ARENDAVAT LAUAMÄNG » Pärliterad kiiruse peale

Pärliterad kiiruse peale

  • - Laos : 1 tk.
  • - Koduleht:
  • - Vanus: 3 +'
  • Hind: 15.00 €

0763 - Pärliterad kiiruse peale on kõigile vanuserühmadele mõeldud mäng, mis ühendab endas mälu ja käte töö arendamist ning millest ei puudu ka meelelahutuslik osa. Mäng on kiire ja seda on lihtne mängida. Lihtsalt võtke kaart ja jätke meelde värvide järjestus. Märguande peale hakake lükkima erivärvilisi pärliterasid paelale selles järjestuses, milles nad olid kaardil kujutatud. Mängu keerukustaset on lihtne muuta, võttes arvesse mängijate võimalusi.
Mängijate arv: 2-3.
Komplekt: 18 pärlitera, 55 kaarti, 3 paela, 80 žetooni, liivakell, juhend.
Teave pakendi sisu kohta võib illustratsioonidel kujutatust mõnevõrra erineda.
Kontrollige pärast toote lahtipakkimist, et karp sisaldaks kogu juhendis loetletud sisu. Mõne osa puudumise korral võtke meiega ühendust aadressil:

Kuidas mängida:
Segage kõik kaardid läbi ja pange need tasapinnale ühte pakki, pildipool allpool. Iga mängija saab ühe paela. Pange pärliterad laua keskele või jätke need karpi, tingimusel et need on kõigile mängijaile hõlpsasti kättesaadavad. Pange liivakell kaardipaki kõrvale.
Mängu käik:
Mängu alustab noorim mängija, kes võtab pakist ülemise kaardi ja paneb selle lauale, pildiküljega ülespoole, et see oleks kõigile mängijaile nähtav. Mängijatele antakse aega meeldejätmiseks ning mõne sekundi pärast keeratakse kaart ümber. Alustatakse aja lugemist liivakellaga. Nüüd püüavad kõik mängijad lükkida võimalikult kiiresti pärliteri oma paelale, taasluues mälu järgi värvide järjestuse. Kui liivakella liiv on alla jooksnud, peavad mängijad kaardi uuesti ümber pöörama ja võrdlema oma paeltel olevat pärliterade järjestust kaardil kujutatuga. Iga pärliterade (kuulikeste) õige asendi korral saab mängija autasuks ühe žetooni. Mängu jätkatakse kellaosuti pöörlemise suunas.

Mäng lõppeb siis, kui vabu žetoone enam pole ja võidab see, kellel on kõige rohkem žetoone. Kui mängijatel on ühesugune arv punkte, siis mängitakse nende vahel täiendav raund; mängitakse seni, kuni selgub üksainus võitja.
Alternatiivina saab mängu alguses leppida kokku selles, et mäng lõppeb hetkel, mil üks mängijaist on kogunud teatud kindla arvu žetoone.
Mängu keerukustaset saab reguleerida, kui panna kaardipakki üksnes väljavalitud kaardid. Näiteks, ainult 2-3 pärliteraga kaardid noorematele lastele või 5-6 pärliteraga kaardid vanematele lastele. Kaartide tagaküljed on eri värvi (kaks pärlitera: violetne, kolm pärlitera: roheline, neli: kollane, viis: sinine, kuus: punane). Mängu saab muuta keerulisemaks, «lihtsalt keerulisele», kui alustada lihtsamate kaartidega (kaks pärlitera) ja lõpetada keerulisemate kaartidega (kuus pärlitera), pannes kaardid pakki järjestuses «lihtne» - «keeruline».

Alternatiivvõimalus: jagage kaardid viieks eraldi pakiks, igasse pakki eri liiki kaardid. Siin saavad mängijad valida, milline keerukustase valida ja määrata kindlaks võiduks vajalik võimalik punktisumma. Mängu selles versioonis saavad mängijad käia ka eraldi. Kui järjekord jõuab teieni, võtke enda poolt valitud pakist kaart ja lükkige pärliterad õiges järjestuses paelale. Pärast liivakella seismajäämist korjake kokku kõik õigesti paigutatud pärliterade eest saadud žetoonid. Seejärel läheb käigujärjekord vasakul asuvale mängijale.
Mängija saab lugeda kokku, kui mitu punkti on võimalik iga mängu eest saada.
Mängu saab teha noortele mängijatele kiiremaks ja lihtsamaks, kui valida välja vaid üks liik kaarte, millel on kõige vähem pärliterasid; ja vastupidi.

 

Tee päring toodele